.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
"4 Lil One sebuah blog yang menghimpunkan pelbagai artikel daripada web dan media cetak yang didedikasikan khas untuk memberikan maklumat, panduan dan bimbingan serta perkongsian pengalaman mengenai Kehamilan, Penyusuan Susu Ibu, Penjagaan Bayi dan Kanak-kanak, Pemakanan serta aktiviti-aktiviti yang berkaitan kekeluargaan. Semoga info-info di blog ini dapat membantu ibu bapa semua terutamanya 1st time parent."

21 October 2010

Blog For Our Lil One…

           Blog For Our Lil One ini baru sahaja dibangunkan selepas 3 tahun rajin membuat penyelidikan dan menghimpunkan pelbagai maklumat melalui sumber media dan juga pengalaman sendiri. Demi untuk berkongsi dan memastikan ibu bapa mendapat panduan da maklumat yang cukup dan lebih terperinci, maka kami telah berusaha menyusun segala maklumat mengenai perkembangan anak serta mengenai maklumat kehamilan sehinggalah kelahiran anak di dalam blog ini. Sama ada artikel yang pernah disiarkan, artikel tambahan atau yang telah melalui proses penyuntingan semula, blog ini sememangnya padat dengan segala informasi yang diperlukan.

         Memang sukar untuk mendapatkan blog yang padat dengan informasi  dan himpunan artikel yang diperlukan. Sebab itu, kami telah berusaha melahirkannya supaya para ibu bapa lebih mudah mendapatkan sumber yang padat dan tepat melalui sumber-sumber yang diiktiraf dan boleh dipercayai. Terutama kepada ‘first time parent’. Ini penting supaya anda lebih memahami proses perkembangan bayi daripada diawal kandungan sehinggalah usianya mencapai umur 6 tahun.

Terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang banyak membantu dan terlibat secara langsung dan juga tidak langsung dalam menjayakan projek pembangunan blog seumpama ini.

Kongsilah segala pengalaman pahit manis sejak hari pertama kehamilan dan hari pertama kelahiran si manja sehinggalah dia seronok ke sekolah di ruangan khas. Akhir sekali, ingin saya tegaskan bahawa blog ini bukan untuk menggantikan pendapat profesional, sebaliknya ia adalah sekadar panduan serta himpunan artikel untuk rujukan tambahan dan jika berlaku sebarang masalah kepada bayi dan kanak-kanak, ibu bapa mestilah merujuk kepada doktor terlebih dahulu.

Selamat menimba dan berkongsi ilmu.

~ Mama Glam 4 Lil One ~

0 orang sumbangkan pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...