.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.
"4 Lil One sebuah blog yang menghimpunkan pelbagai artikel daripada web dan media cetak yang didedikasikan khas untuk memberikan maklumat, panduan dan bimbingan serta perkongsian pengalaman mengenai Kehamilan, Penyusuan Susu Ibu, Penjagaan Bayi dan Kanak-kanak, Pemakanan serta aktiviti-aktiviti yang berkaitan kekeluargaan. Semoga info-info di blog ini dapat membantu ibu bapa semua terutamanya 1st time parent."

25 October 2010

Saya Bloger Baru!

hari ni blogwalk kat blog otai blogger. nak cari n share ilmu gitu. tapi ada satu entry kat dalam blog abg BEN ASHAARI ni yang menarik minat saya. LAgipula ianya pasal blogger baru macam saya. terdetik pula di fikiran ni nak join. siapa tahu ia mungkin boleh membantu memperkenalkan lagi blog ini. Terima kasih kepada abg BEN ASHAARI.


Hai readers,

Saya blogger baru yang mengendalikan blog ini untuk berkongsi pelbagai artikel serta maklumat mengenai parenting and child education. blog ini khas untuk parent and parent-to-be. good to share a good things. Jom follow my blog dan do support me, marilah kita sama-sama berkongsi maklumat dan pendapat utk kesejahteraan anak-anak kita. bukankah anak itu anugerah tuhan. jadi kita kena tahu cara untuk menjaga anugerah itu, jadi takda la kita terkebil-kebil nak menjawap kepada-Nya bila disoal nnt, ye tak..  tQ..

0 orang sumbangkan pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...